sobota, 14 marca 2009

Konferencja C2C 2009

Juz po...
Podziękowania wszytski zaangażowanym a szczególnie Anecie za zrobienie kawał dobrej roboty.
Impreza udana. Ścieżka SQL mi się podobała.
Lokalizacja też przyjemna.
W skrócie.
Niestety pierwszych dwóch sesji nie widziałem. Żałuje ze nie mogłem widzieć Radka w akcji...
Pomagałem przy rejestracji dla ścieżki SQL, IT.Pro i dla VIPów, później musiałem się przygotwać do swojego wystąpienia.

Po moim wystąpieniu (o nim napiszę w oddzielnym wątku) sesja Allana Mitchell.
Ekspert. Sesja fajna, aczkolwiek troszke skrótowa. Na tyle starczyło czasu.
Po niej dwóch "showmanów" na których można było poczuć że świat T-SQL, szczególnie w przypadku dynamiocznego SQL pokazanego przez Marka Adamczuka jest doskonałym relaksem i zabawą, że o zagadkach logicznych niewspomne.

Kolejna sesja opowieść o izolacjach i różnego rodzaju niespodziankach, zakończona nietypowym Quizem prowadzonym przez Szelora (Marcina Szeligę).

I tak w dobrym humorze uczestnicy ścieżki SQL przeniśli się do większej sali na zakończenie całej imprezy, gdzie były liczne nagrody, podziekowania, pożegniania ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz