sobota, 14 marca 2009

Blokowania, zatrzaski, zakleszczenia, zastoje... w SQL Server 2005 / 2008

Taki mniej więcej był temat mojej sesji na C2C...

Oczywiście mam syndrom prelegenta (o którym mówilismy z Łukaszem Foksem i Markiem Adamczukiem ;) )... czyli ni jestem zadowolony ze swojego wystąpienia.

Opowiadałem o blokowaniu w SQL Server, o propblemach z tym zawiązanych, o zakleszczeniach, zastojach, eskalacji blokad, o narzędziach ich wykrywania i metodach minimlaizowania problemów z blokowaniem.

Sesja ta o tyle dobrze się wkomponowała, iż była wstępem do tematyki poziomu izolacji o którym mówił Marcin an ostatniej sesji.

Osobiście uważam, iz niepotrzebnie ograniczałem się i mniej mówiłem niż chciałem, żeby zdążyć w czasie co spowodowało, że skończyłem za wcześnie :)
Na szczęście kilka osób po sesji, na przerwie przekazało mi że sesja była ciekawa i dowiedzieli się czegoś nowego, albo uporządkowali sobie wiedzę na ten temat ;)
Co cieszy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz