poniedziałek, 1 czerwca 2009

Język MDX i DMX - CodeCamp Kraków 2009 - Podsumowanie

Nie byłem na pierwszym dniu. Więc nie wiem jak wyglądało.
Drugi dzień organizacyjnie bardzo dobrze, bardzo fajna sala konferencyjna.
Sądze, iż SQL'owcy mogli być zadowoleni.
Sesje w większości o charakterze DEV, choć większośc poruszała bolączki DBA i tak:
Na pierwszej sesji Tobiasz wprowadził uczestników do tematyki map, gps.. pokazyjąc SPATIAL.
Następne trzy sesje prowadzili MVP SQL o zaletach i wadach procedur składowanych opowiedział Paweł Potasinski, po nim temat procedur i funkcji kontynuował Maciek Pilecki, którego temat sesji nawiązywał do kultowego westernu (szkoda że w trakcie nie puszczał muzyki Ennio Morricone ;)), trzecim MVP był Damian Widera, który pokazał rzeczy nie widoczne - pokazując jak można korzystać z rozszerzonych zdarzeń w SQL Server 2008.
Ostatnią sesje poprowadziłem ja.

Jako jedyna sesja dotyczyła ona Business Intelligence. Zrobiłem krótkie wprowadzenie do języków MDX i DMX. Temat tak obszerny, że nie byłem wstanie zrobić w godzinę kursu tych dwóch języków, ale sądze, iż dobre wprowadzenie w tą tematykę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz